Cvičení na bosu

BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení, určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla. Má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku.

Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy (i muže) všech věkových kategorií. BOSU cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů.

Typy cvičení s BOSU

Z hlediska zaměření můžeme BOSU využít k několika typům cvičení, které se v jednotlivých hodinách prolínají a liší se náročností a intenzitou. Pro spalování tuku je nejlepší kardio trénink, který se cvičí při vyšší tepové frekvenci. Na posílení svalů a jejich zpevnění je zaměřen trénink posilovací, třetím typem jsou pak cvičení rehabilitační, které slouží k uvolnění a protažení svalů.

Výhody cvičení s BOSU

  • Při cvičení komplexně posilujete všechny tělesné partie
  • Je skvělý na zpevnění svalů i šlach
  • Naučíte se lépe koordinovat vlastní tělo, zlepšíte si jeho držení
  • Zredukujete při cvičení přebytečný tuk
  • Posílíte si srdce
  • Odstraníte nebo předejdete bolesti šíjových a zádových svalů.
  • Na cvičení si s sebou přineste vlastní ručník

Přihlášky do cvičení na Bosu

Lektor

Dobra Slončíková
+420 731 659 672

Bc. Aneta Santariová
+420 736 464 815

Termíny

Středa 19:00 - 20:00 hodin.

Pátek 18.30 - 19.30 hodin.

Cena

120 Kč za 1 cvičební jednotku.

1000 Kč za 11 cvičebních jednotek.